-->

pi膮tek, 10 czerwca 2016

kr贸tko i na temat o sezonach 2015/16 Aurelia #998, Ola #516 i Kasia #197 !!!


Poprzedni sezon wspominam mile i w dobrym towarzystwie 馃槉 by艂y lepsze i gorsze zawody, gdyby nie niekt贸re potkni臋cia, by艂by o wiele lepszy, ale zawsze do przodu 馃槉 Na obecny sezon planuje Stref臋 Zachodni膮 Polski, MP, i rund臋 typu Batti Mx Cup, ten planuje r贸wnie偶 przejecha膰 bawi膮c si臋 tym tak jak najbardziej potrafi臋 馃槉 Je艣li chodzi o przygotowywanie do sezonu, to staram si臋 sp臋dza膰 jak najwi臋cej na moto, by unikn膮膰 niepotrzebnych kontuzji z braku do艣wiadczenia 馃槉 My艣l臋, 偶e b臋dzie OK, mimo wi臋kszo艣ci rywalek na silniejszych motocyklach 馃槉 W tym roku tak偶e b臋d臋 walczy艂a na Ktmie Sx 85, z moim stra偶ackim numerem #998. Pozdrawiam i do zobaczenia na torze ! 馃槉- Aurelia Dopierala



Poprzedni sezon by艂 bardzo pracowity i trudny(czyt. Nauka/szko艂a). Niestety w tamtym roku musia艂am zrezygnowa膰 z motocrossu. Nowa szko艂a, nowi ludzi, nowi nauczyciele, nowy system nauczania. Brak czasu jak i finans贸w uniemo偶liwi艂 mi jazd臋 w sezonie 2015. Dzi臋ki temu mog艂am zdoby膰 nowe do艣wiadczenia takie jak: 艂owienie ryb, jazda na 偶u偶lu, jazda na koniach i wiele wiele innych. Tak by艂am jedyn膮 Lubliniank膮, kt贸ra mia艂a zdoby膰 licencje 偶u偶low膮. Sz艂o mi bardzo dobrze lecz tydzie艅 przed licencj膮 zaliczy艂am upadek i okaza艂o si臋 偶e mam z艂aman膮 V ko艣膰 艣r贸dr臋cza u prawej d艂oni. Lekarze 藕le z艂o偶yli mi r臋k臋 i mam z ni膮 spore problemy. Mam nadzieje 偶e wszystko b臋dzie dobrze i nie b臋dzie ju偶 problem贸w.
Plany na sezon 2016 s膮 tak naprawd臋 nie ustalone. B臋d臋 stara艂a si臋 wystartowa膰 we wszystkich rundach MML (Mi臋dzynarodowe Mistrzostwa Lubelszczyzny), mo偶liwe 偶e dwie rundy Strefy Po艂udniowej i Country Cross, ale to nie jest nic pewnego, poniewa偶 wszystko zale偶y od mojej d艂oni.
Stara艂am si臋 膰wiczy膰, lecz p贸藕ne wracanie ze szko艂y i spory materia艂 uniemo偶liwia艂 mi to. Kiedy mia艂am woln膮 chwil臋 膰wiczy艂am. Teraz dzie艅 jest d艂u偶szy i b臋d臋 wszystko nadrabia艂a.
Moja marka si臋 nie zmieni艂a ale motocykl tak 馃槂. Zawsze by艂am i b臋d臋 wierna Yamaszce. Niedawno uda艂o mi si臋 kupi膰 prawie nowy motocykl i jest ni膮 ju偶 moja YAMAHA 125YZ. Na moich plecach jak i motocyklu zobaczycie numer 516! - Ola Szymu艣


Poprzedni sezon wspominam bardzo dobrze , pomimo kilku ma艂ych wypadk贸w by艂 naprawd臋 艣wietny. zda艂am licencje i zdoby艂am ma艂e osi膮gni臋cia, kt贸re naprawd臋 wiele dla mnie znacz膮. 
W obecnym sezonie 2016 mam w planach wystartowa膰 ca艂膮 stref臋 zachodni膮 , wystartowa膰 w mx bati w Olszynie, oraz w zawodach organizowanych w Bogatyni. Mo偶liwe ze co艣 Jeszcze podczas sezonu wpadnie i uda si臋 wystartowa膰.
Co do przygotowa艅 do sezonu to staram si臋 regularnie trenowa膰 na ro偶nych torach, oraz oczywi艣cie jakie艣 膰wiczenia wzmacniaj膮ce, stabilizacja, basen. 
W tym roku zmieni艂am motor na 250 i wystartuje nim w zawodach z numerem 197 :)) - Kasia Bortniak








Red. CrazyCrossGirls Fot. MxFoto.pl zawodymx.eu Robert Matuszczak Klaudia Pola艅ska

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz