-->

niedziela, 11 października 2015

Zawodniczka mx nową odsłoną galerii twarzy!

Sezon zmierza ku końcowi, a nasze dziewczyny pną się po podiach, zdobywając coraz wyższe lokaty. Nie wszystkie zawodniczki mają takie szczęście, czarna seria dotknęła także Olę Szymuś, która próbując swoich sił na żużlu doznała kontuzji ręki. O tej przygodzie jeszcze będzie mogli przeczytać, natomiast teraz chcemy pochwalić się tym, że Aleksandra dostała możliwość zaistnienia w rozrywce. Zwykłe zakupy z mamą okazały się być łowami pani z galerii twarzy.


Jak to się stało?
Będąc na zakupach podeszła do mnie kobieta, która zaproponowała mi zrobienie kilku zdjęć. Nie bardzo chciałam ale mama zachęciła mnie żebym spróbowała choćby dla zabawy. Za chwilę wylądowałam na pierwszej sesji, po której kazali zgłosić się do nich we wtorek. Tego dnia dostałam SMS-a od mamy. Szykuj się na jutro o 14 masz casting. Zdziwiłam się że zostałam wytypowana. Było mi ciepło na duchu i byłam bardzo podekscytowana oraz szczęśliwa.
Następnego dnia poleciałyśmy na casting, tam przedstawicielka Galerii Twarzy wytłumaczyła mi zasady współpracy i podała kontrakt do podpisania. Długo się zastanawiałam razem z mamą i nie mogłyśmy się zdecydować. Z pomocą przyszedł tato, który kazał podpisywać, powiedział że jeśli coś nie wyjdzie to będzie pamiątka. Podpisałyśmy kontrakt i kazano mi wykonać portfolio. Wybrałam trzy stroje i znów stanęłam przed obiektywem, gdzie czułam się świetnie.

Najciekawsze zdjęcia zamieściłyśmy w notatce i pod nią, Oli życzymy wielu sukcesów ta młoda dziewczyna ma tak dużo talentów, że czasem nie potrafimy za nią nadążyć, ale co najważniejsze nigdy nie zapomina o prawdziwej pasji :)




Zdjęcia wykonane są przez ATV Film® na potrzeby Galeria Twarzy®

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz